منتديات القديس ابانوب
مرحبا بك فى منتديات القديس ابانوب و يجب عليك التسجيل او تسجيل الدخول

(`'•.¸ (`'•.¸ *¤* ¸.•'´) ¸.•'´)
♥️♥️ *** WELCOME *** ♥️♥️
(¸.•'´ (¸.•'´ *¤* `'•.¸) `'•.¸)

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات القديس ابانوب
مرحبا بك فى منتديات القديس ابانوب و يجب عليك التسجيل او تسجيل الدخول

(`'•.¸ (`'•.¸ *¤* ¸.•'´) ¸.•'´)
♥️♥️ *** WELCOME *** ♥️♥️
(¸.•'´ (¸.•'´ *¤* `'•.¸) `'•.¸)
منتديات القديس ابانوب
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

عاوز تفتح اكتر من اميل ياهوو فى نفس الوقت بدون برنامج ادخل شوف الطريقه دى .

عاوز تفتح اكتر من اميل ياهوو فى نفس الوقت بدون برنامج ادخل شوف الطريقه دى . Empty عاوز تفتح اكتر من اميل ياهوو فى نفس الوقت بدون برنامج ادخل شوف الطريقه دى .

مُساهمة من طرف ابانوب ابن المسيح الثلاثاء يونيو 16, 2009 7:32 pm

عاوز تفتح اكتر من اميل ياهوو فى نفس الوقت بدون برنامج ادخل شوف الطريقه دى . Fa11baa834

فتح اكتر من اميل ياهوو فى نفس الوقت بدون برنامج

الخطوه الاولى

من قائمه ابدأ ( start )

ثم تشغيل ( run )

ثم يظهر مربع نكتب فيه هذه الكلمه regedit كما فى الصوره الاتيه .

عاوز تفتح اكتر من اميل ياهوو فى نفس الوقت بدون برنامج ادخل شوف الطريقه دى . 964280055

ثم نضغط موافق ( ok ) .

تخرج لنا قائمه كما فى الصوره الاتيه

عاوز تفتح اكتر من اميل ياهوو فى نفس الوقت بدون برنامج ادخل شوف الطريقه دى . 324215960

الخطوه الثانيه

نضغط على الامر HKEY_CURRENR_USER اتنين كلك شمال او نضغط كلك شمال على هذه العلامه ( + ) الى هى بجانب الامر HKEY_CURRENT_USER فتتحول الى العلامه ( -) كما فى الصوره السابقه .
ومن الممكن ان تكون علامه (+) عباره عن مثلث فنضغط على المثلث كلك شمال فتظهر قوائم فرعيه تحتوى على كلمه software .

ثم نضغط على كلمه software كلك شمال او نضغط كلك شمال على هذه العلامه ( + ) الى هى بجانب كلمه software فتتحول الى العلامه ( - ) كما فى الصوره الاتيه اى تظهر قوائم فرعيه تحتوى على كلمه yahoo .

عاوز تفتح اكتر من اميل ياهوو فى نفس الوقت بدون برنامج ادخل شوف الطريقه دى . 788433790

ثم نضغط على كلمه yahoo اتنين كلك شمال او نضغط كلك شمال على هذه العلامه
( +) الى هى بجانب كلمه yahoo فتتحول الى ( - ) كما فى الصوره الاتيه اى تظهر قوائم فرعيه تحتوى على كلمه pager .

عاوز تفتح اكتر من اميل ياهوو فى نفس الوقت بدون برنامج ادخل شوف الطريقه دى . 653625307

ثم نضغط على كلمه pager اتنين كلك شمال او نضغط كلك شمال على هذه العلامه
( +) الى هى بجانب كلمه pager فتتحول الى ( - ) كما فى الصوره الاتيه اى تظهر قوائم فرعيه تحتوى على كلمه test .

عاوز تفتح اكتر من اميل ياهوو فى نفس الوقت بدون برنامج ادخل شوف الطريقه دى . 237736347

ثم اضغط كلك شمال على test كما فى الصوره التاليه نعلم عليها بالموس فقط ثم ننتقل للصفحه الى بجانبها .

عاوز تفتح اكتر من اميل ياهوو فى نفس الوقت بدون برنامج ادخل شوف الطريقه دى . 979004740

ثم فى الجانب الايمن من الصفحه بيكون صفه بيضاء نضغط كلك يمين
ثم new ثم DWORD value كما فى الصوره الاتيه .

عاوز تفتح اكتر من اميل ياهوو فى نفس الوقت بدون برنامج ادخل شوف الطريقه دى . 701910734

ثم يظهر ملف جديد اسمه New value # 1
ثم يتم تغير اسم هذا الملف من New value # 1 الى plural كما فى الصوره الاتيه .

عاوز تفتح اكتر من اميل ياهوو فى نفس الوقت بدون برنامج ادخل شوف الطريقه دى . 833159775

ثم اضغط كلك يمين على كلمه plural ثم Modify ثم يظهر هذا المسطيل كما فى الصوره الاتيه .

عاوز تفتح اكتر من اميل ياهوو فى نفس الوقت بدون برنامج ادخل شوف الطريقه دى . 833159775

هتلاقى مربع مكتوب فيه 0 غير الصفر واكتب مكانه 1 كما فى الصوره الاتيه .

عاوز تفتح اكتر من اميل ياهوو فى نفس الوقت بدون برنامج ادخل شوف الطريقه دى . 447583781

صلوات العدرا والقديسين تكون معنا امين

عاوز تفتح اكتر من اميل ياهوو فى نفس الوقت بدون برنامج ادخل شوف الطريقه دى . 230218084
ابانوب ابن المسيح
ابانوب ابن المسيح
المدير العام
المدير العام

تاريخ الميلاد : 09/09/1993
الكنيسة : القديسة دميانه بامبابة

https://abanobbob.yoo7.com

- مواضيع مماثلة